tisdag 22 juni 2010

El Maco!

Det var ett tag sedan jag la upp en film här på bloggen, men idag kommer det äntligen en ny film!
Jag har fortfarande inte kört så mycket gymnastik, får nöja mig med styrketräning och klättring, men det är inte fy skam det heller! Det känns roligare att vara ute i solen och träna än att gå in i en dammig gympahall just nu när sommaren är på gång :)
Nästa vecka kommer det nog bli mer gymnastik, jag och Per kommer att åka ner till Halmstad för att träna i några dagar, det lär bli skoj! Jag känner att jag har tappat en del styrka på de veckorna som jag mer eller mindre har vilat från styrketräningen i ringarna, det skall dock inte vara några problem att få tillbaks den styrkan när jag väl sätter igång igen!

Film från styrketräning i ringarna ute på landet och när jag klättrar El Maco 7A+ i Utby:



Peace!!

1 kommentar: