fredag 11 juni 2010

"Motgångsträning"

Då var det fredag igen och ännu en tung träningsvecka är avklarad.
Idag gick det inte så bra som jag hade hoppats, jag hade riktigt mycket värk i framsida och baksida axel. Det kommer nog från en "ny" styrkeövning som jag testade igår. Innan jag kom till träningen hade jag planerat att köra vidare på hjulupp som jag tränade tidigare i veckan, men den gick inget vidare idag..Eller den var egentligen bättre än förra passet men jag tror att jag hade lite orealistiska mål med dagens träning och det var därför jag kände att det gick dåligt..
Efter träningen i barr blev det ett bra bålpass, det var på tiden!
Träningen under veckan har vart lite från och till, förkylningen ställde ju till det lite grand och tvingade mig till att ta det lite lugnare än vad jag hade planerat...Men trots detta har det var en rolig träningsvecka, mest för att jag har haft sällskap av Arash och Jocke, vi är ett bra team! Det blir mycket lättare att pressa sig till att träna hårt när man har träningskamrater som också kör lika hårt.
Imorgon skall jag få vila upp mig igen, men om träningsabsinensen tar över så kanske jag drar mig till klätterfabriken och kör ett pass, det var alldeles för länge sedan jag var där!


En gammal bild från utby

Peace!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar