lördag 5 juni 2010

Tkatchev!

Igår blev det en heldag i gymnastikens hus. Barnen som jag tränar från balettskolan körde ett pass uppe i bergsjön istället för i skolan där vi normalt sett brukar träna. Det gick riktigt bra, många av eleverna som fick testa på lite nya övningar eftersom det finns så mycket bättre redskap och mattor uppe i gymnastikens hus om man jämför med skolan.
Senare på eftermiddagen var det dags för min egen träning, coach Per var på plats, som för övrigt fyllde år igår, grattis!
Jag kände mig kass i kroppen, träningsvärken från veckans gympass satt fortfarande kvar, och jag hade fått ännu mer muskelvärk från massagen...
Så det fick bli lite lekfull träning i räck, målet för dagen var att klara tkatchev + tkatchev (2 släpp i räck, man kör dom direkt efter varandra) det ger ingen speciell bonus eller något men jag körde det mest för timing och för självförtroendet.
Det funkade bra till en början körde massa tkatchev utan att missa, men jag fick inte till det riktigt när jag skulle köra de 2 släppen i rad, nästa träning sitter det!

Film:



Peace!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar